środa, 13 lipca 2016

Romanse Nicholasa Sparksa

Witajcie ! 
  
 Dzisiejszym tematem posta będą książki Nicholasa Sparksa. Są to romanse. Podoba mi się w nich to, że fabuła nie jest "przesłodzona'' jak to bywa w książkach tego typu. Czyta się je lekko i szybko, gdyż nie zanudzają. Mimo tego, że autor jest mężczyzną, potrafi ukazać w sposób romantyczny i wzruszający różne sytuacje i sceny. 


  W swojej biblioteczce posiadam trzy książki należące do tego autora, choć czytałam ich więcej. Przedstawię Wam je i przytoczę opis z ich okładki.

1. "Wybór"

"Travis Parker nigdy nie pragnął więcej, niż miał. Wystarczało mu spokojne życie, praca w zawodzie weterynarza, lojalni przyjaciele i wymarzony domek. Aby uniknąć komplikacji, nie angażował się w poważne związki z kobietami. Czy nowa sąsiadka - lekarka Gabby Holland, bynajmniej nie femme fatale, ale kobieta pragnąca spełnić się jako żona i matka, od kilku lat związana z jednym mężczyzną - coś odmieni w jego życiu? Gabby odrzuca próby nawiązania bliższej znajomości. Wydawałoby się, że pomiędzy tym dwojgiem nic nie może się wydarzyć, a jednak... Z dnia na dzień ich znajomość przekształca się w coś, co zakończy się albo wielkim szczęściem, albo równie wielkim dramatem."

2. "Najdłuższa podróż"

 "Dzieli ich właściwie wszystko.
       Łączy zaledwie... miłość.
Czy wystarczająco silna, by mogli
          o sobie myśleć: MY?

Czy losy starego, żegnającego się 
z życiem człowieka mogą zmienić
     bieg historii pary młodych
         ludzi, którzy dopiero
           w życie wchodzą?"

3. "I wciąż ją kocham"

"John, młody żołnierz, nigdy nie zastanawiał się nad swoimi życiowymi wyborami. Bawił się, surfował, podrywał kobiety, nawet zawód żołnierza wybrał spontanicznie. Nie myślał o przyszłości, nie wiedział, czy w ogóle będzie mu dana...
Dopóki nie spotkał Savannah. Dopóki jej nie pokochał i nie postanowił założyć z nią rodziny. Dopóki nie został wysłany na front i nie stracił ukochanej. 
Czy jeszcze kiedykolwiek będzie mógł trzymać ją w ramionach?"

Moim zdaniem są to świetne książki, a Waszym? Napiszcie w komentarzu co o nich sądzicie i czy podobają Wam się posty w takiej formie oraz czy mam ich robić więcej. Zapraszam Was do obserwowania i komentowania, to bardzo motywuje. 

Chciałabym jeszcze napisać o wyzwaniu "Przeczytam tyle książek, ile mam wzrostu". Celem tego jest przeczytanie tylu książek, ile mamy wzrostu, czyli czytamy książkę, mierzymy szerokość jej grzbietu i sumujemy. Akcja trwa do końca tego roku. Ja już podjęłam wyzwanie, a Wy? Pod koniec roku zrobię małe podsumowanie i podam Wam listę książek, które przeczytałam. 




9 komentarzy:

  1. świetne są te książka ;) nie czytałam jeszcze Najdłuższej podróży, ale zamierzam przeczytać ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to dziwne ale jeszcze jakoś nie mogłam się za nie wziąć :D a są przecież tak popularne ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie możesz się wziąć za czytanie, obejrzyj ich ekranizacje, są równie świetne jak książki :D

      Usuń
  3. Z tych tu podanych znam tylko "Wciąż ją kocham" :) muszę sięgnąc po pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tych książkach ale ich nie czytałam, jednak są bardzo ciekawe :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama czyta książki Sparksa, ja akurat fanką romansów nie jestem, ale dużo osób wypowiada się o tym autorze bardzo pozytywnie ;) może skuszę się na wakacjach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia